Friday, March 27, 2009

SIRIM

Semenjak malam tadi rasa malas sgt nak buat pape..nak masak lagi lah malas..our dinner malam tadi cuma fries, chicken scallop and fried chicken drummets. Itu pun kenyang..perasaan malas tu terbawak2 ke pagi ni dimana breakfast aku cuma roti sapu planta dgn gula jek..
Hari ni hariku dimulakan dgn lawatan ke SIRIM. My husband sent me there, tapi sebab lama sangat I asked him to go to his office la..I went there to check my application for TA on behalf of my customer. Nak keluarkan equipment dgn customer's exemption. Tak kesahla brg tu pun depa punya kan, supposed they must pay for the charges but instead we paid for them. Further, as advised by SIRIM's personnel, they need extra charges as its to be processed under fast track approval (kelulusan segera) plus the customer need to submit a letter with reasons why the fast track is required. I called the person in charge which is the logistic staff of this particular company. Punyala dasar pemalas tahap gaban, dia suruh I; yg tolong dia p SIRIM and paid for his company; write that letter. Dia kate dia nanti akan print atas letterhead and sign. EEEEEEEIIIIIIIII BENCILAH....tension maut la dgn mamat nih. Bengkek hati ku masa dok dgr dia cakap dah la panjang berjela..kalau tak disebabkan dok dlm teksi memang dah aku jerit tadi... When I report to my SM, dia kate buat je la...eeeeeeeeeiiiii....bengang *@#*#@**!
Neways, tgh jln keluar dari Blok 9 tu, sempat lagi aku snap 2 keping gambaq...cantik gak laman sebelah Blok 9 nih..buleh la buat tatapan penyegar minda yg bengang nih...HANGEN.. Dah keluar SIRIM p la ziarah Kompleks PKNS yg hanya 100-200 depa dr SIRIM tu..cuci mata, beli magazines sket and then trus ambik cab balik ofis..Itu lah kesahku di pagi jemaat nih.

No comments: