Monday, July 12, 2010

Sucks!!!!!!

Takdir hidup aku tak seindah pelangi....kalau ada pun pelangi itu hampir pudar tak pernah cerah warnanya...haruskah aku pasrah?????jauh dalam hati ini aku tak semudah itu utk menyerah....tapi sehingga kini hidup aku belum benar2 bersinar. Aku pun tak tau apakah ini masalah dalam diri aku atau aku ditakdirkan lahir sebegini..???Tapi Allah berfirman, manusia itu perlu berusaha utk mengubah takdir hidupnya...aku berusaha..tapi adakah cukup kuat utk merobah jalan hidupku????? Aku tau aku punya kekuatan tapi semakin aku rasa aku nk menjauhi masalah semakin besar masalah yg datang...haduiiiiiiiii..hanya Pada yg Esa tempat aku mengadu.......aku harap di lorongkanNya jalan penyelesaian yang terbaik untuk aku dalam masa terdekat ini...Tolonglah ya Allah...aku hanya ada Engkau..tiada yg lain yg dapat memberi aku kekuatan ini....bukalah jalan utk aku semoga niat aku utk membahagiakan mereka terlaksana dan semoga hasrat aku utk keluar dari beban ini terlaksana...AMINNNNN

3 comments:

TiNiE said...

kakzaid,
tinie tau, dari dulu lagi..kakzaid seorg yg kuat, walau apa pun masalahnya tinie tau kakzaid boleh hadapinya...betul, dgn menyerah diri padaNya saja dpt membantu kita menyelesaikan sesuatu permasalahan itu. all the best sis!

fham5579 said...

terpanggil nk komen post nih..rasa mcm saya pn rasa apa yg che zaid rasa...cuma mungkin masalah tu x sama..apapun semoga che zaid kuat ya...sama2la kita mengharungi dugaanNya.....

che zaid said...

thx u olss.....harusla di hadapi tapi aduhhhhhh..rasa mcm mana x tau.....sedey semua ada....