Friday, September 3, 2010

Biskut Raya

Jenjalan kat blog org lain semua dah tayang biskut2 raya..bestnyer.....tapi bagi aku alhamdulillah thn ni managed to make some cookies walaupun x seindah org lain punya. Dan paling mengujakan aku, thn ni first time aku buat kerepek pisang sendiri, saban thn asyik dok order jek..tetiba thn ni tah aura mana mai pun tak tau...18kg pisang aku bikin kerepek. Itu pun hajat di hati nk buat kerepek keladi tapi masa mcm dh tak mengizinkan sgt la..tempahan kek pun byk lg tak terhabis...mcm kena buat lepas raya je nih...Cookies yg aku buat semuanya senang2 dan yg menjadi faveret anak2 ja...my husband x bape suka cookies, so kerepek tu mmg utk dialah dan utk kitorang sefamily. Nampak gaya mmg x boleh bawak balik kpg pun sebab sikit sgt..tiap2 mlm dok hangkut. Semua yg Mummy buat utk consumption kalau org dtg ada la benda nak menjamu..hehehehe..bukanla utk buat balik kpg ke apa ke........meh tgk apa yg aku dh buat:
I also made some raya packs for Ifah to be distributed among her classmates. Just bagi flower cookies dgn M&Ms, kerepek pisang and NIPS (ni bukan kuih tau, saja ja wat penuh plastik.
Itu pun dia happy sesangat sampai x lelap mata nak tido..seronok sgt la tu...

No comments: