Wednesday, September 1, 2010

Sup Tulang

Sebelum melalut, nak ucapkan Happy Belated Birthday to...diriku sendiri dan jugak negara Malaysia. Birthday aku and birthday Tanah Malaya ni sebelah menyebelah., so bila aku sambut birthday aku setiap thn, secara automatik esoknya semua masyarakat kat Malaysia ni akan diberi cuti percuma... So, last week aku cuti panjang. Kat rumah pulak tak boleh nak online sebab hmmm brukben aku wat hal lagi...lembap tahap gaban......so dari hilang pahala posa baik aku tak yah online terus. So menu dlm n3 hari ni dh tak igt la menu bila punya...janji boleh je la ek..
Dalam bulan posa ni first time Mummy buat sup..sup tulang lak tu. Amboi En Hubby begitu berselera makan....anak2 pun sama. Kena pair pulak ngan sambal kicap...hari tu aku buat sambal kicap yg kow sket dr biasa, so tak payah tanya dah dia terus puji.....mmg ler ini salah satu lauk faveret dia yg x banyak mana tu. So, mmg puaih hati la tgk depa 3 beranak ni makan. Nak pulak aku goreng ikan haruan kering yg sangat sedap tu (alamak dah last kopek..dh habih dah pun..nk kena order lagi la ni) memang masing2 laju jek makan nasik.

No comments: