Thursday, February 10, 2011

HaSue Giveaway:'Saya telah melahirkan bayi 2010'


hehehee..ni le first time involve dlm give- menggive away nih..kebetulan saya baru ja mengikuti blog hasue sebelum bersalin hari tu...hari ni tiba2 terasa nak melancong ke blog Hasue lagi..kebetulan pulak ada give away..itu le saja2 saya try.. buat readers yg nak join boleh p SINI

Untuk Info Hasue, saya juga baru melahirkan anak thn lepas..baru je lepas pantang, baru je start keje balik...nak tengok baby saya...jeng..jeng..jeng..sila skroll di bawah.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hai Auntie Sue...nama saya Zhariff Luqman Bin Zamri..Anak ke-3 dari 3 adik beradik. Saya ada 2 org kakak. Lahir pada 5 Dec. 2010...Berat masa lahir cuma 2.82kg. Saya lahir kat Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar Kedah. Mummy saya org Kedah tapi residing kat Shah Alam. Sekarang Luqman dah pun 2 bulan. Luqman dah pandai bersembang tau. Hmm..talkative macam kakak2 nya. Gambar diatas ni Ashu (Acu) saya yang ambik masa tu tengah nangis nak susu.

Ok dah la Luqman Mummy pulak nak tulis yer... oklah Hasue....Alhamdulillah my only son ni so far health condition dia baik. Then dia sekarang dah tak banyak kerenah dah pandai nak adapt dgn kesibukan Mummy dia yang hampir 24jam bekerja..Kesian Luqman nak buat macam mana kan sabar je la Luqman yer..

Ok la Sue, itu je la kot cerita ceriti kami...anyway salam perkenalan sebab selama ni I'm just a silent reader..suka tgk kek2 lapis Sue...halalkan resepi Sue yer...


4 comments:

HaSue said...

Assalammualaikum...hai luqman yg comel..baru 2 bulan dah pandai menaip yer..genius2..hihi

nama anak kite sama laa,anak sy Zhariff juga yg kecik nie..lahir 28/11 aritu.hikhik..mesti teruja sisters tu dpt adik boy.harus nak cium2 aje kan..hee

tima kasih sudi join GA nih yer..n good luck!
salam perkenalan juga dari sarawak..resepi tu mmg utk dkongsi bsama.. =)

HaSue said...

oh ye,jgn lupa letakkan link entri ni kat bahagian komen dibawah entri Giveaway ni yer..senang utk rujukan nanti.boleh tgk sapa yg dah join n lompat terus ke entri ini.boleh rujuk komen rakan2 lain yg dah join kat bhgian komen sana..tQ-

Lulu Caldina said...

semoga terpilih memenangi loyang tu..ngee

che zaid said...

hehehe..lulu & hasue...saja syok2 je..selama ni dok baca blog x penah interfrem pun...