Monday, April 4, 2011

Thanks Mr Phillips

Supposed n3 ni masuk dah lama...tapi x sempat nak ambik gambar Mr Phillips yg sangat2 setia bekerja dgn saya selama ni...dia sangat2 baik, bekerja dgn penuh komitmen, mmg tak berbelah bagi punyalah..until one day. Saya dapat menghidu sesuatu yg tak kena dgn Mr Phillips beberapa hari sebelum saat dia meletakkan jawatannya. Ketika itu aku agak kaget dgn perubahan dirinya, tapi aku masih positif. Agaknya dia terlalu penat bekerja. Jadi aku berikan dia cuti untuk merehatkan diri beberapa hari. Satu hari di kala subuh yg hening, aku menyuruh Mr Phillips bekerja seperti biasa, akan tetapi beberapa ketika dia tidak seperti selalu. Rupa2nya masanya sudah tiba untuk dia pergi meninggalkan aku buat selama2nya. Sedih pun ada juga tapi patah tumbuh hilang berganti kan......apa yg dapat ku katakan..terima kasih buat segalanya..3 tahun berkhidmat aku sangat bebrpuas hati dgn prestasimu Mr Phillips. Anyway,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I have to get new mixer, bye2 Mr Phillips...I'm searching for new mixer......

No comments: