Friday, January 30, 2009

January's collection

Dekat2 hujung tahun last yr- dalam 4-5 bln b4 tutup 2008, I really gila beli buku resepi. Kenkononnya nak buat collections walhalnya dah ada 1 file downloaded recipies dari internet, melayu, cina, western, indon, siam..semua ader..masak dgn tak masak jek...asal ada je sale kt kedai buku mesti aku terjah..so far ini le deretan buku2 resipi aku. Yang paling aku suka resipi from Chef Alex Goh, gerenti menjadi and sedap.


Selain dari tu aku tgh gila baca novel. Now my faveret utk collection dari author Sophie Kinsella esp utk."Shopaholic Series". Siap beli ikut turutan tu....

Untuk bulan ni, my current reading is Shopaholic & Sisters. Why I like this author sebab cerita dia mcm real la..sikit sebanyak mcm kena kt batang idung aku ni hah...

Tapi selain baca novel2 mat salleh ni, rohani pun perlukan santapan jugak kan..so, for this yr onwards I must include at least 1 buku utk rohani...dan for this month waiting list as below:

So, my resolution this year- mesti beli buku every month and must finish reading it b4 approach next month.

3 comments:

miszshain said...

kak... buku cerita marshmallows for breakfast to best tak? citer dia mcm menarik... hari tu nak beli tapi duit takdelah...

che zaid said...

baru suku baca, tp starting dia tak la se-exciting mcm shopaholics, tp bila dh lama2 sikit mcm sedih la citer dia

che zaid said...

ain boleh je shout kt chatbox tu ain...akak br pandai buat..hehehe..pls be my guest...