Friday, January 23, 2009

Tulislah Kenangan Itu Demi Anak2mu

Saya baru saja selesai membaca title diatas dr laman blog http://saifulislam.com. Beliau seorang penceramah, penulis dan macam2 lagi. Banyak interesting articles yg boleh dikatakan senang bagi kita memahami dgn lentuk bahasa yg ringan tapi diselitkan dgn pengetahuan yg luas. Best!..actually my friend yg kenalkan saya dgn blog ni, so worth to read. Ye lah..kita ni asyik terulit dgn pesona dunia, jadi sekali- sekala inject dgn ilmu rohani dpt jugak menyegarkan jiwa..lama2 insyaAllah kita mungkin dapat jadi seorang hamba dan insan yg lebih baik...

Anyway, tersentuh jiwa saya tentang title di atas..benarlah..niat saya menulis blog ni adalah utk tatapan anak cucu bila diri ini dh hilang dari dunia ini..jadi biarlah saya teruskan dgn blog ini supaya ingatan anak2, cucu, cicit terhadap diri ini tak luput disamping kasih sayang sejati yg mummy curahkan untuk anak2 semua..semoga dgn kasih sayang ini berserta blog ini menjadi pusaka yg kekal abadi dalam diri kalian semua.

Ingatlah segala pesan mummy; apa yg baik dari mummy- peganglah ia sampai bila2..tapi kalau yg buruk dari mommy lemparlah jauh2, jgnlah diikuti wahai anak2ku...mummy juga manusia biasa yg serba kekurangan tetapi saban hari mommy cuba utk menjadi yg terbaik.

Semoga anak2 mummy akan sentiasa dilindungi dan rahmati Allah dan semoga anak2 mummy sentiasa diberkati, jadilah insan solehah dan sentiasa mendampingi Al- Quran dan Sunnah semoga anak2 mummy berjaya dunia dan akhirat..AMIN.

Webfetti.com

Mummy

No comments: