Friday, June 26, 2009

Poskad from Finland

Ini le gift pertama yg diterima dr my blogger fren. Sapa tu yg duduk kat Rauma tu- tak lain tak bukan Yatt org Perlis. Yg paling I suka kat blog yatt ni gegambonyer cantik2 blake...lawalah...kalau I ni mmg ambik masa la nak makesure the pic taken cun melecun coz kene snap from different angle kan, tapi sat lagi ayat std budak2 kecik yg 2 org tu mesti berbunyi seperti berikut: "Mummy cepat la nak makan ni, Mummy cepat la"...hiiii bila la mummy ni nak terrer memoto...Si Sophie yg cikenit tu pun boleh dah cakap cenggitu skarang nih...Sabaq je la makcik ni sorang....Anyway, Thanks Yatt. Dah 2 minggu dah received poskad ni tapi baru ni sempat masuk n3.

2 comments:

alorsetaq said...

salam,Tak dak cikenit mana pun anak hang tuh haih! besaq dah aku tengok ..cemuih asik duk cakap cikenit

che zaid said...

well, for me she's still cikenit, its up 2 u if u dont consider her cikenit...all my doters are tall but still younger by age and I wrote my blog to commemorate my memories with the children and the feeling I have towards them. If u dont consider u'r kids as cikenit at their age, its just fine with me.