Monday, December 7, 2009

Small reunion after nearly 15 years tak jumpa





What I great weekend I had last week...Syok giler.......my goodfriend masa kat sekolah, Adel yg tenggelam timbul, sat2 kami bercontact2an sat2 hilang..aku la tu yg hilang nombor dia...yg initiate this idea...tapi x ramai lagi la yg turn up..tu yg kureng best tu..
Apa2 pun tabik springggggggg arr kat kak zamie..ooo dulu masa aku kecik2 geng2 dia ni suruh aku tabik spring kt depa, walaupun kena paksa, terpaksa la tabik spring gak kan...tapi kali ni dgn rela hati tabik springgg kat kak zamie pasal dia la satu2nya senior yg ada pada hari tu.. tak lupa buat zafira yg satu2nya junior kami masa tu...untuk Yanie and Soya...syok giler dapat jumpa hampa...
Anyway, tak lupa partner in crime aku dari zaman sekolah sampai la- Mar tengkiu pasai bagi aku tumpang hang....mmg x sesia la hang drive wei...hg mmg pemandu yg berhemah..hehheeh puji sket arr...utk lela..tq kerna mengagahkan diri utk mai merayakan tamatnya exam hg tu...
All in all mmg happy..bergelak ketawa sakan....nasib bek aku x bawak anak kalau dak mesti aku tak dapat nak bersembang bagai nak rak tu....anyway...layan la gambaq kami yg tak sepertinya ini....apapun memories masa berchatting tu mmg best...rugi sapa tak mai..

No comments: