Thursday, August 19, 2010

I'm so in bad mood today!!!!!

Arghhh tak tau la nape dr semlm badan ni sgt2 letih...lenguh bahu ni dua2 belah...Balik ptg bila tgk my hubby keluarkan butter nak buat kek pun aku boleh rasa naik hangen........padahal dia tak kacau aku pun...tp aku jadi tension!!!!!!arghhhhh tensionnya tgk butter2 yg tak bersalah tu......apa la kena dgn aku nih..agaknya sebab semalam panas sangat kot..dah tu badan letih sebab kaki dah lenguh2..dah berapa kali cakap ngan my hubby nak beli sandal baru...kaki dah sakit..agaknya sebab baby ni makin membesar kot kan walaupun perut x nampak besaq...Lagi seminggu approaching 6 months. Naik tangga ofis ni pun dah tak boleh panjat in one go...kena stop dulu then baru naik...huh mengah!!!!

Sampai rumah rendam mihun utk buat mihun goreng then naik atas tidoq...nyenyak tak nyenyak la alih2 tgk dh pukul 6.00 lahai lamanya aku dok melepek.....hajat hati nak buat donut tapi shortening pulak tak jumpa, tak igt la ada lagi ka or dah habis.......maklum la tak semua kotak2 aku dah unpacked so bila nak satu2 barang mula la melilau........so tukaq menu; since ada keledek aku pun rebus nak buat kuih keria...sesambil tu goreng mihun. Buat air teh je utk berbuka- yg menjadi air rasmi most of the days during buka puasa..sedap pulak aku rasa air teh panas ni kan... Sudahnya sempat lecek keledek ja la...kuih tak sempat buat dah pun sampai waktu berbuka....

Sorry no pic taken sebab dah kalut nak buka posa...

This morning pun still in bad mood...pasal aku still penat kot..lepas gentel kuih keria di temani si cilik Fofhie, aku pun naik atas..mandi and solat subuh. Then baring kejap, tu pun dah dekat pukoi 7 pg...arghhh set alarm pukul 7. 25pg utk iron baju sekolah Ifah......suddenly nak naik angin pulak aku nih...after that i take a nap then 8.30pg turun bawah sidai kain baju, tgk2 warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bersepahnya kat belakang........with those rabbits yg po-po merata2...dan aku tensi dgn keadaan pokok2 yg aku tanam yg baru gaya2 nak hidup.....semua daun habih dia makan............arggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......AKU HANGEN!!!!mula la bengang dan nak je bagi org 2 ekor bunnies tu..kebetulan Fofhie pun ada..terus aku bagitau
"Mummy nak kasi rabbit ni kat org..mummy tak nak dah jaga..habih pokok mummy, taik dah la bersepah..dgn carrotnya.......geram tau!!!!!!"
Fofhie cakap "jangan la Mummy, kesian ribbit"
Bermula saat itu hatiku meluap2 hangen....dgn abah depa skali aku hangen sebab tak jaga rabbit tu elok2......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... esok will upload the images of my palnts yg aku dok menatang mcm minyak yg penuh tu.........

No comments: