Monday, October 25, 2010

Tq Frens.....

Sangat teruja and surprised sebenarnya bila kawan2ku organised baby shower for my coming soon baby...la hai..dh nak masuk anak 3 dh pun..hampa ni mmg tau!!! tapi rasa best giler..sebab plan awai igtkan nak buat BBQ kat my house tapi since my hubby takut wife dia ni penat so terpaksala kensel, then Mar cakap x pa..nnt dia yg uruskan whilst aku x payah buat apa2 kalau x larat..Hmmm straight je lah aku ni kan dah org cakap mcm tu...

Last weekend pulak aku sgt2 letih...tetiba jek..asyik nak tido..jarang sgt tengah hari aku tido tp hari Sabtu baru ni sampai 2 jam aku cover, nak pulak time masa tu baru pukul 12.30tgh hari...wahhhh x lunch ker??? Dahhhhh...kitorang sefamily dh brunch...aku x masak breakfast terus masak nasik and we brunched @10.30am..Lepas tu mmg relax habis sambil cari idea utk deco cookie seterusnya...

Hari Ahad, masih keletihan..tah la pesal...sakit belakang mcm x nak hilang2 dari mlm tadinya. Suppose bertolak dari rumah ke tasik yg sangat dekat ngan rumah tu pukul 4ptg, tp mata ni x larat nak bukak, call diorang cakap aku lambat sikit dlm pkl 4.30 baru nk p....i just made choc balls sebab theme kitorang potluck...tp bila sampai nampak cupcakes design baby, diaper kek la..rupa2nya...depa plan buat surprise.....wahhh terharuuuuuuu....Below some pics yg ada dlm kamera aku...utk Mar (ni kepala utk majlis ni nih), Lela Ahmad, Yanie, Soya, Zafira & Delai..thx sebab susah payah buat semuanya..tq..tq..tq..so much...Posing ramai2 sebelum balik dgn anak2 masing2. Eh Soya pegang anak Zafira ok..dia single lagi...Makcik ni mmg sangat rajin memasak.....pagi2 buta dah siap masak utk lunch...Zafira merangkap cikgu tuition math IfahPosing sikit punya maut ker budak 2 org nih; single & available- Yanie & SoyaDari kiri; Lela Ahmad (my classmate masa sekolah menengah) dgn anaknya, Masuhaila (WAHM, my deskmate and teman makan2 time lunch); Yanie & Soya- couple yg cukup lasak melakukan outdoor activitiesDeskmate masa sekolah menengah, Yanie & Delaila..nak buat photoshoot utk sebarang majlis contactlah Delaila. Nak no. fon nnt boleh pm i ye...

No comments: