Thursday, October 4, 2012

Tabung Adik Mohd Adam Syukri

Ya Allah.....hari ini Allah bagi saya peluang menatap wajah mungil yg sgt berharap bantuan kita. Sesungguhnya dia tak berdaya.....Ya Allah sedihnya tgk pernafasannya..Matanya yg sekarang dah rosak kedua2 belahnya..Kahak kena sentiasa di bersihkan...hidup dgn bantuan mesin....tiub berselirat..ya Allah ibunya tabah menjaga anak ahli syurga itu.....sayu hati aku ni..sedangkan anak2 aku yg sempurna sifatnya yg agak nakal sedikit pun aku dah mengeluh, selalu naik angin walau hanya kesalahan kecil.....aku insaf Ya Rabbi.....betapa aku tidak setabah mamanya Adam. Masih boleh tersenyum, Ya Allah Engkau telah tunjukkan pada aku betapa walaupun payah hidup aku tapi masih ada org yg lebih payah dari aku..berhentilah mengeluh wahai hati......Ketika paparan mengenai baby Adam di tayangkan di MHI pagi tadi, saya sebak dan terus memeluk dan mencium Luqman anak saya yg hampir 2 thn tu..betapa bersyukurnya saya dia dna anak2 saya yg lain di lahirkan cukup sempurna sifat mereka.. Ya Allah tabahkanlah hati Mama Adam.....permudahkanlah urusan mereka dan sentiasalah Kau dekatkan mereka sekeluarga kepadaMu ya Allah.....

JOM readers kita sumbangkan sorang sedikit apa2 harta yg kita ada........dan tak lupa jugak doa semoga mama dan ayah Adam sentiasa tabah dan sentiasa redha dgn ketentuanNya..semoga adik Adam juga kuat semangat untuk terus hidup dan semoga miracle happens dan adik dapat sihat. Ya Allah sedih bila mama Adam cakap dia teringin nak dengar suara Adam....sedihnya...air mata saya dah nak tumpah dah ni di saat saya menaip n3 ni...Ya Allah ringankanlah beban mereka Ya Allah.....ringankanlah kesakitan yg di tanggung adik Adam...hanya Engkau yg Maha Mengetahui.....Aminnn

No comments: