Monday, June 17, 2013

Luqman Makes me Grrrrrrgrrrrgrrr..HAHAHAHA

Pagi2 memang ada sikit masa untuk saya bersama anak lelaki yg sorang ni......sebelum ke ofis, usually pagi2 saya akan siapkan apa yg termampu utk lunch anak saya yg sekolah kebangsaan dan disamping tu sidai kain, dan sambil2 siapkan tempahan kek, biskut atau roti. 

Pagi tadi project baking saya adalah nak siapkan tart shell utk order next week..saya buat tart shell in advance sebab this week order saya agak padat...dapatla 50pcs tart shell siap utk pagi ni..oklah tu..ptg kang sambung sikit lagi so cukup dah 100pcs....emmm

Kisah Luqman ni pulak...dah siap buat tart saya memasak lah pulak...tup2 dia diam je..xde bunyi apa2 pun..saya pun panggil la anak bujang saya ni.

Mummy: Luqman...buat apa tu?
Luqman: aaaa...
Mummy: Buat apa tu?
Luqman: Kaki Luqman sakit la Mummy..
Mummy: Apa? (sambil potong kentang)
Luqman: Kaki Man ni sakit la Mi...
Mummy: sambil jalan...kena apa?....HAH!!!! LUQMANNNNNNNNN!!!!! nape main kaler Mummyyyyyyyy........arghhhhhh
Luqman: gelak2 sengih2........

HUWAAAAAAA...tengok la anak bertuah saya ni...habis colour Mummy sebotol.......dia buat macam losyen...huk huk huk.......

2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

adoi..sakit jantung dibuatnya.. hehe
salam singgah suka tengok orang baking2 :)

che zaid said...

Mrs Yana,

Thx for visiting...hehehe..boy pun sorang ni je la..tp kdg2 kelakar sgt dgn perangai dia..kdg2 tu sakit jiwa la sangat...hadeh...ni lah kenangan kita dgn diorang bila dah besar2 esok mesti teringat2